Szanowny Kliencie,
Staramy się dbać o jakość naszych produktów. Dołożymy wszelkich starań aby proces reklamacji odbył się sprawnie i szybko a pozostałe wrażenie tylko nakłoniło do przyszłych zakupów naszego asortymentu.
Procedura reklamacji towaru - Krok po kroku
1. Okres gwarancyjny
-
24 miesiące [Akcesoria, Kieszenie na dyski, Klawiatury, Zasilacze / Ładowarki]
-
12 miesięcy [Baterie / Akumulatory, Power Banki]
-
6 miesięcy [Lampy projekcyjne]
2. Formularz reklamacyjny
-
Pobierz formularz, uzupełnij dokument i dołącz do odsyłanego towaru. Prosimy o załączenie do przesyłki danych adresowych w celu przyspieszenia zwrotu towaru.
3. Zapakowanie produktu
-
Spakuj bezpiecznie uszkodzony produkt - jeżeli jest możliwość proszę użyć oryginalnego opakowania.
4. Dokument sprzedaży
-
W celu szybszej weryfikacji i wymiany produktu prosimy o dołączenie kserokopii lub oryginału paragonu / faktury.
5. Adres dostawy
-
Wszelkie produkty wraz z uzupełnionym formularzem prosimy wysyłać na adres:
ICO SERWIS
Mokronos Górny, ul. Radosna 8
55-080 Kąty Wrocławskie
Kilka przydatnych informacji:
-
Kontakt – dział odpowiedzialny za gwarancje znajduje się pod adresem mailowym serwis@ico.net.pl, telefon: 71 757 21 22
-
Pobranie – nie przyjmujemy reklamacji wysłanych za pobraniem
-
Wymiana produktu – wymiana produktu zwykle nie przekracza 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli zależy Ci na czasie skontaktuj się z nami a postaramy się wymienić towar „od ręki