KATEGORIE
×
STREFA B2B [B2B_MENU]
Kategorie
×
Wymiana Gwarancyjna – Reklamacje

Szanowny Kliencie,

Staramy się dbać o jakość naszych produktów. Dołożymy wszelkich starań aby proces reklamacji odbył się sprawnie i szybko a pozostałe wrażenie tylko nakłoniło do przyszłych zakupów naszego asortymentu.

Procedura reklamacji towaru - Krok po kroku

1. Okres gwarancyjny

  • 24 miesiące [Akcesoria, Kieszenie na dyski, Klawiatury, Zasilacze / Ładowarki]
  • 12 miesięcy [Baterie / Akumulatory, Power Banki]
  • 6 miesięcy [Lampy projekcyjne]

2. Formularz reklamacyjny

  • Pobierz formularz, uzupełnij dokument i dołącz do odsyłanego towaru. Prosimy o załączenie do przesyłki danych adresowych w celu przyspieszenia zwrotu towaru.

3. Zapakowanie produktu

  • Spakuj bezpiecznie uszkodzony produkt - jeżeli jest możliwość proszę użyć oryginalnego opakowania.

4. Dokument sprzedaży

  • W celu szybszej weryfikacji i wymiany produktu prosimy o dołączenie kserokopii lub oryginału paragonu / faktury. 

5. Adres dostawy

  • Wszelkie produkty wraz z uzupełnionym formularzem prosimy wysyłać na adres:

ICO SERWIS
Mokronos Górny, ul. Radosna 8
55-080 Kąty Wrocławskie

 

Kilka przydatnych informacji:

  • Kontakt – dział odpowiedzialny za gwarancje znajduje się pod adresem mailowym serwis@ico.net.pl, telefon: 71 757 21 22
  • Pobranie – nie przyjmujemy reklamacji wysłanych za pobraniem
  • Wymiana produktu – wymiana produktu zwykle nie przekracza 7 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli zależy Ci na czasie skontaktuj się z nami a postaramy się wymienić towar „od ręki

 

Zapytaj nas
Zgłoś problem / uwagę